חברה לקידום אתרי אינטרנט – במי לבחור?

פורסם 16 יוני, 2024
קריאה 4 דקות
שיתוף
whatsapp sharing button
facebook sharing button
linkedin sharing button
email sharing button
חברה לקידום אתרי אינטרנט – במי לבחור?
דני שקד, מומחה לשיווק באינטרנט
מאת דני שקד

קידום אתרים מזמן הפך לפעולה בסיסית שכל עסק צריך לבצע כדי למקסם את הפוטנציאל הרווחי שלו מהאינטרנט. היום קידום אתרים הוא מקצוע של ממש וכמו כל מקצוע, הוא מצריך אנשי מקצוע ומומחים כדי לעשות אותו ביעילות. אז היום נפרט בשבילכם מה חברה לקידום אתרי אינטרנט עושה בדיוק ואיך תדעו לבחור את השותפה שלכם להצלחת העסק.

האם יש צורך בחברה לקידום אתרי אינטרנט?

באופן כללי, אתם יכולים לעשות קידום עצמאי לאתר שלכם, אך לרוב זו לא הבחירה המשתלמת. קידום עצמאי ידרוש מכם למידה בלתי פוסקת, שעות של התעסקות והרבה ניסיונות כושלים. לעומת זאת, חברה לקידום אתרים חיצונית מגיעה עם ידע רחב וכלים שמאפשרים להם לקדם ביעילות ובאחוזי הצלחה גבוהים בהרבה.

אפשר להקביל את זה לגידול של צמח – קידום עצמאי הוא כמו לשתול זרע באדמה, ייקח הרבה זמן עד שינבוט וגם כאשר זה יקרה, אתם עלולים לגלות שהוא לא איכותי מספיק. לעומת זאת כשאתם נעזרים בחברה לקידום אתרים אתם קונים שתיל. נכון, ייקח זמן עד שיגיע למלוא הפוטנציאל שלו אך נקודת הפתיחה שלו טובה בהרבה וסיכויי ההצלחה גבוהים משמעותית.

מה חברה לקידום אתרי אינטרנט מספקת?

לפני פעולות הקידום עצמן, חברה מקצועית לקידום אתרים תשקיע במחקר מעמיק של העסק שלכם, המתחרים והקהל. מעבר לתובנות חשובות לטובת הקידום, המחקר הזה לעתים מסייע לעסק להכיר טוב יותר את עצמו והשוק שלו ובכך לשפר היבטים אחרים בפעילות העסקית שלו. לאחר אפיון קהל היעד, מטרות הקידום והמסרים, מתחיל התהליך הפרקטי שכולל ערוצים שונים בהתאם לצרכים של העסק. ניתן לחלק את הקידום לשלושה מישורים עיקריים:

קידום אתרים אורגני SEO

קידום אורגני SEO הוא הערוץ הטוב ביותר להגדלת כמות הגולשים האיכותיים באתר לטווח הארוך. המטרה של SEO היא להגדיל את כמות הכניסות האורגניות לאתר. כלומר, כשגולש חיפש במנוע החיפוש מילה או מונח שרלוונטי לעסק שלכם, ראה אתכם בחיפוש ונכנס. הוא משפר את המיקום שלכם בגוגל ומדייק את הגולשים שמגיעים אליכם.

קידום ממומן PPC

קידום ממומן הוא צורת שיווק ממוקדת, גמישה ומתוזמנת. הוא מבטיח לכם נראות וחשיפה בעמודים הראשונים ולכן יכול להביא לקפיצה חדה ומהירה בכניסות. קידום זה יעיל לקמפיין נקודתי, השקת מוצר חדש וכדומה.

בניית אתר / שדרוג האתר הקיים

מכיוון שאתם רוצים שגולשי אינטרנט יהפכו ללקוחות שלכם, חשוב שהאתר יהיה מושך, אמין וישקף מי אתם. במקרים מסוימים נדרשים תיקונים על האתר עצמו כדי להתאים אותו יותר למנוע החיפוש או כדי להפוך אותו לאינטואיטיבי יותר לגולשים. אך ישנם אתרים ישנים מאוד או כאלה שנבנו בחובבניות. במקרים כאלה יש צורך בבנייה של אתר חדש כדי שקידום האתר יהיה אפקטיבי ושהאתר יענה על הציפיות של הגולשים.

איך בוחרים בחברה לקידום אתרי אינטרנט?

כאשר אתם בוחרים חברה לקידום האתר שלכם קודם כל צריך להיזהר משני מקרים:

  • החברה שיש לה את ״הנוסחה המנצחת״ לקידום: האלגוריתמים של גוגל משתנים בכל יום ולכן אין נוסחה מנצחת. מה כן מנצח? ניסיון, עבודה יסודית, מעקב ומדידה.
  • החברה שמבטיחה תוצאות לא ריאליות: בכל תחום אנחנו נתקלים בהבטחות לא ריאליות כדי לרכוש לקוחות. בקידום אתרים, ובייחוד ב-SEO אנו מדברים על תהליכים שהם השקעה לטווח ארוך ולעתים ניתן יהיה לראות תוצאות לאחר כמה חודשים.

אז מה כן כדאי לחפש?

  • ניסיון: הצלחה ושימור לקוחות לאורך שנים הן סימן טוב. חברות מנוסות פיתחו כלים שמסייעים להן לקידום איכותי ומדויק.
  • תוצאות: מתי קידום אתרים הוא מוצלח? כשאתם מרוויחים הרבה יותר מהקידום מאשר תקציב השיווק שלכם.
  • המלצות: תמיד טוב לשמוע המלצות. נסו לשאול קולגות ועסקים נוספים לגבי סוכנות הקידום שלהם.

בסייט איט גאים לציין מעל ל-15 שנים של קידום איכותי עם מגוון לקוחות ותיקים ומרוצים. את כל שירותי הקידום תוכלו למצוא ב-siteIT וליהנות ממעטפת מלאה לאתר האינטרנט שלכם. צרו קשר לפרטים נוספים.

Scroll to top caret
×

שיחת ווטסאפ