לא ידענו מאיפה להתחיל לכתוב על דני ואז ישבנו לדבר קצת ופתאום הכל התחיל להתחבר. מסתבר שעוד מילדותו דני נמשך מאד לעולם השיווק ותמיד היה סקרן להבין "איך דברים עובדים באמת?"
הוא האמין מהרגע הראשון בפוטנציאל שבחיבור בין שיווק למחשבים ואינטרנט. הניסיון הראשון שלו בתחום היה כשפתח את העסק הראשון שלו ב2007 וניסה לבנות לעסק אתר אינטרנט.
הוא חיפש חברות שיבנו את האתר ובכל הניסיונות למצוא חברה מתאימה היה ברור שאין לאף אחד מושג מה הוא עושה (מזכירים שמדובר בסביבות שנת 2007, האינטרנט היה מערב פרוע אמיתי) לאחר שלמד קצת קוד באופן עצמאי ובנה לעצמו את האתר הראשון הגיע רגע הקסם האמיתי. הוא ניסה להביא אנשים לאתר, קודם כל ע"י שליחת מיילים לכל מי שהכיר ולאחר מכן בכל דרך נוספת שיכל לחשוב עליה. בסופו של דבר הוא קלט שאנשים מתרכזים למנוע חיפוש בשם גוגל, התחיל לחקור ופתאום קלט שהוא מצליח להשפיע על תוצאות החיפוש עם כל מיני פעולות ישירות ועקיפות, זה היה הרגע שבו הקטע עם הפוטנציאל מקודם (זוכרים…? אינטרנט, מחשבים ושיווק) התחבר להבנה עמוקה ומשם הכל היסטוריה.
למרות שנולד בדרום אמריקה השורשים הפולנים החזקים שלו גרמו להוריו "לבקש" ממנו עם קצת הרבה "רגשי" (אתם בטח יודעים על מה אני מדבר…) לעשות תואר ראשון, דני נכנע ללחץ ולמד כלכלה ומנהל עסקים. מהר מאד הבין שהאקדמיה לא בשבילו או שהוא לא בשבילה בקיצור לא הייתה שם אהבה גדולה.
כשהבין זאת, נסע לבית חברתו (חברתו אז, היום כבר אשתו) והודיע לה שהוא עוזב את הלימודים ופותח עסק לשיווק באינטרנט ושהוא יודע איך משפיעים על גוגל!!!! טלי נתנה את האישור, דני ישב ולמד שנתיים שלמות בכל לילה וסביב השעון כדי ללמוד ולהבין את ת'כלס, לעשות ניסויים גם גוגל ולראות מה עובד ומה לא, לנסות כל הזמן את גבולות הגוגל הזה שכולם משתמשים בו.
עם הזמן הוא השתפר מאד והחליט לבנות חברת שיווק באינטרנט, אבל חברה מיוחדת שתעזור לעסקים לשווק באינטרנט בצורה אחרת, בלי חאפריות ובלי הפתעות רעות. חברה שתעבוד בכנות, שקיפות ובמקצועיות מלאה. חברה שתיקח רק לקוחות שהיא חושבת שהיא באמת תוכל לעזור להם להצליח באינטרנט.
הפוקוס הראשי של סייט איט הוא להגדיל את ההכנסות של הלקוחות שלה מהאינטרנט, לתת שירות יוצא דופן ולספק להם את ההחזר הטוב ביותר על ההשקעה.