מעל 90% מהאתרים החדשים באינטרנט נכשלים בהשגת מטרתם או לא משיגים את היעדים ולשמם הוקמו, נשאלת השאלה מדוע זה המצב ומה הם הקריטריונים להצלחת אתר אינטרנט מרגע עליתו לאויר. התשובה לכך היא במילה אחת גולשים ובשתי מילים הרבה גולשים. בהנחה שהמוצר/שירות שאתם מוכרים באתר שלכם הוא אכן מעניין וכזה שיש לו ביקוש מסויים בשוק על מנת למכור אותו בהצלחה תצטרכו לחשוף אותו לכמה שיותר גולשים. במאמר זה תכירו מספר דרכים פשוטות יחסית להגדיל את התנועה לאתר.
את התנועה לאתר ניתן למדוד על ידי חיבור לגוגל אנליטיקס, למדריך המלא לגוגל אנליטיקס לחצו כאן, אז איך מביאים יותר גולשים לאתר שלכם?
1. רשתות חברתיות:
פייסבוק הינו האתר השני בעולם מבחינת כמות המבקרים בו מדי יום, (אחרי Google.com) וככזה הפך לאחת מפלטפורמות השיווק המוצלחות ביותר לעסקים קטנים כגדולים, כל עסק יכול לפתוח דף עסק או פרופיל שיצבור עבורו חברים או אוהדים שבלחיצת כפתור תוכלו לעדכן אותם בכל מוצר חדש או שירות חדש שאתם מציעים ושיכול לעניין אותם, כל זאת כמובן תוך הכנסת קישורים לאתר שלכם. בניית נוכחות מקצועית ואפקטיבית ברשתות החברתיות יכולה לעשות פלאים לכל עסק גם כאלה שלא מספקים שירותים ברשת כגון מוסך אופנועים או מכון קוסמטיקה.
עוד רשתות חברתיות שכדאי להכיר הן:
- tweeter
2. אתרי שיתוף וידאו:
אם ניתן להציג את השירות או המוצר שלכם בצורת סרטוני וידאו כנראה ש- Youtube הוא הכלי האופטימלי עבורכם. עם מעט השקעה תוכלו לערוך מספר סרטוני וידאו שיראו את המוצר שאותו אתם מספקים לאלפי משתמשים בשלב הראשון כאשר השמיים הם הגבול והכל כמובן בחינם! פשוט פותחים חשבון, מעלים את הסרטונים נותנים להם כותרות איכותיות והינה תוך כמה חודשים תקבלו לכל הפחות מאות צפיות ולקוחות פוטנציאלים שמכירים את המוצר שלכם.
3. אתרי שיתוף תמונות:
צרו תמונות של המוצר שלכם ותעלו אותן ל- flickr זהו אתר שמאפשר לכם להעלות תמונות לרשת על מנת לשתף אותם עם מי שתחפצו. כמו בשיתוף וידאו יש לדאוג למתג את התמונות עם כותרות מעניינות ומסקרנות ומכאן הזמן לצבירת אלפי צפיות הינו קצר מאד. אתרי שיתוף תמונות מתיאים לכולם אך בעיקר לצלמים ולמקצוענים בתחום שמסוגלים לבלוט מעל הבינוניות המקצועית שקיימת באתרי שיתוף התמונות מכל הסוגים.
כלים ליצירת גרפיקה ותמונות שכדאי לבדוק:
- gimp
- photobucket
4. כיתבו מאמרים מקצועיים:
כתיבת מאמרים הינה אחת מהאופציות הבריאות ביותר כדרך לקידום אתרכם. לכתיבת מאמרים יש תועלות רבות החל מתוספת תוכן באופן תכוף לאתרכם ובתוך כך העלאת ההערכה שגוגל ושאר מנועי החיפוש רוכשים לכם. מנועי החיפוש ובראשם גוגל אוהבים אתרים רציניים שמעודכנים לעיתים קרובות ומכילים כמה שיותר תוכן. עוד תועלת שיכולה להיות לכתיבת מאמרים היא במידה ואתם מפרסמים אותם באתרי מאמרים ותוכן חיצוניים (לא באתר שלכם) וכךאתם זוכים פעמיים, פעם ראשונה בכך שגם גולשים שלא מבקרים באתרכם יחשפו לתוכן המקצועי והשיווקי שלכם והיתרון השני הוא שתוכלו להוציא ממאמרים אלו קישורים איכותיים ורלוונטים לאתר שלכם, קישורים אלו יעזרו לכם מאד בתהליך קידום האתר.
אתרי פרסום מאמרים מובילים:
- articles
- reader
5. השתתפו בפורומים שעוסקים בנושא ההתמחות שלכם:
בהשתתפות בפורומים מסוג זה וכך שתענו לגולשים על שאלות תוכלו למתג עצמכם כמומחים בתחום העיסוק ששלכם, אם תעשו מהלך זה בחוכמה ומבקצועיות תזכו לכניסות רבות לאתר שלכם ולתועלת מיתוגית אפקטיבית לטווח הארוך. אל תשכחו להוסיף בחתימה שלכם בסוף כל תגובה גם קישור לאתר שלכם.
זכרו – אף אחת מהשיטות זהזכרנו על מנת להגביא את תנועת הגולשים באתרכם אינה אפקטיבית בפני עצמה, אך שילוב של כמה מהשיטות יחדיו יעשו את העבודה ללא ספק.
אנו ב- siteIT נשמך לעמוד לרשותכם בכל אחת מהאפשרויות שהזכרנו במאמר זה על מנת להביא את האתר שלכם למצב שהוא מקודם גם מבחינת seo וגם מבחינת השגת תנועת גולשים אפקטיבית.