שיווק באינטרנט וקידום אתרים לרופאים

אחרי כל כך הרבה שנים בעולם השיווק הדיגיטלי ועשרות לקוחות מעולמות הרפואה והכירורגיה, פיתחנו ב"סייט איט" את המערך השלם (והמושלם) שיביא את העסק הרפואי שלך לגבהים חדשים! בואו נבדוק יחד שאין במערך השיווק שלך בעיות או תקלות, ושהוא עושה בשבילך את העבודה האפקטיבית ביותר!

Marketing for Doctors שיווק לרופאים דיגיטלי באינטרנט

לך יש את המומחיות -
השיווק שלך צריך לדאוג שכולם ידעו את זה!

כרופא או רופאה בעלי עסק, עבדת קשה במשך שנים רבות כדי להגיע לנקודה הנוכחית. העסק הרפואי שלך מציע מומחיות רבה, ניסיון ארוך שנים, אולי גם צוות מעולה וקליניקה נעימה ונגישה, מה כבר יכול להיות חסר? במילה אחת – לידים. לידים הם אותן פניות נכנסות אל העסק שלך, עם לקוחות שמתעניינים ביצירת קשר, שאמור להוביל לתיאום טיפול. השיווק שלך צריך לדאוג שהלידים יגיעו, כמה שיותר מהם, ושבצד השני של הליד יהיה לקוח פטנציאלי שכבר יודע מה הוא צריך, ואיך העסק שלך יכול לענות לו על הצורך הזה. בשביל זה, העסק שלך צריך מערך שיווקי שמעביר היטב את כל מה שיש לעסק שלך להציע (לא פחות מזה, ולא יותר), ושמוצא את הלקוחות הנכונים אי שם מעבר למסך- אלו שמחפשים אותך מבלי להכיר אותך, בינתיים. במילים פשוטות: אתר מעולה, שמקודם מעולה, מפורסם מעולה, ומתעדכן בצורה מיטבית.

אתם בחברה טובה :)

asset 15
שוורץ ארד לוגו סייט איט 2
Tali Fridman logo_2
ד"ר דב קליין
ארזה פרוכטר לוגו סייט איט
אריק זרצקי לוגו סייט איט
סיגל טל לוגו סייט איט
חן הופמן לוגו סייט איט 2
Logoguybensimon

לקוחות מספרים עלינו ש...

במילה אחת - מקצוענים. בכמה מילים נוספות: כבר למעלה מ-8 שנים עושים עבור המרכז הרפואי שלנו עבודת קודש של SEO וקידום אתרים ואנחנו - מאושרים!
ד"ר דב קליין - מנתח פלסטי מומחה ובעלים
המרכז הרפואי ד"ר קליין
לא בקלות מגיעים למקום טוב במנוע החיפוש ומזרימים תנועת גולשים לאתר! אנחנו עם צוות siteit שמעניק ליווי צמוד, ראיה מרחבית, והגדלת ראש שלא מובנת מאליה לאורך שנים של עבודה משותפת שקופה, מקצועית, וכנה. בדרך שודרגו האתרים והטראפיק שבעזרת הקידום האורגני הרקיע לשחקים חדשים שמפתיעים כל חודש מחדש.. כולנו יודעים כמה קשה למצוא ספקים טובים הגונים ומקצועיים! אז תודה עד כה והמשך דרך משגשגת לכולנו!
שונית אלבז - מנהלת שיווק
המרכז הבינלאומי לעיצוב הגוף והפנים טלי פרידמן
אני שמחה מאד לעבוד עם החברים בסייטאיט, ינאי ודני עושים עבודה מצוינת, אני מרגישה שהם דוחפים קדימה ונותנים על בסיס קבוע רעיונות שבפועל משפיעים ומקדמים אותנו. אני חושבת שהשירות מצוין, אמין ואיכותי.
סיגל טל - נוירורדיולוגית בכירה
ממליץ מאד על דני והצוות של siteit - אני עובד איתם כבר מספר שנים בקידום אורגני במנועי חיפוש ומרוצה מאד. זה כבר האתר השני או השלישי שלי שהחבר'ה מקדמים והם היו שותפים גם בהקמת האתרים החדשים, בהקפדה על שימור קישורים ומיקומים במנועי חיפוש. יש בחברה גם הקשבה לצרכים של העסק שלי עם כל הרגישות של עולם הרפואה, הבנה של השוק ושל המתחרים ונכונות להקשיב לצרכי הייחודיים ביחד עם נכונות להציע, להמליץ ולחדש...
ד"ר אריק זרצקי
דר קליין
טלי פרידמן
סיגל טל
דר אריק זרצקי המלצה סייט איט שיווק קידום רופאים

מה תקבלו מאיתנו?

כל תחומי המומחיות של סייט איט - עבור העסק שלך

אנחנו יודעים לספק, במידת הצורך כמובן, פתרון מלא ומקיף בעולמות השיווק באינטרנט, תוך התמקדות בעמידה ביעדים השיווקיים והעסקיים שלך כעסק ובמתן שירות מקצועי, מלא מחשבה ושקוף. כל חברי הצוות ב"סייט איט" חיים ונושמים שיווק באינטרנט 24\7 ומתייחסים אל כל פרויקט כאילו הוא שלהם, אנחנו רואים את עצמנו פרטנר מלא שלך ופועלים בהתאם, במסירות והשקעה כפי שהיינו רוצים שחברה של מומחים תעבוד על הפרויקטים שלנו. אז מה בדיוק אנחנו יודעים לעשות, והאם אתם צריכים את זה?

 

בניית אתרים לרופאים – מעולים ופונקציונליים 

בניית אתרים שיווק לרופאים

האינטרנט הוא סביבה דינאמית מאד שמשתנה ומתפתחת כל הזמן. אנו דואגים להיות עם היד על הדופק בכל הנוגע להתפתחויות, מגמות, חוקים וכלי פיתוח חדשים על מנת שנוכל תמיד לספק ללקוחותינו את הדבר החם הבא. אנו בונים אתרים הבנויים ומעוצבים לשרת את לקוחותינו לטווח רחוק. כשאנחנו בונים אתר לעסק, או משפרים את האתר הקיים שלו, אנחנו מקפידים על תהליך עבודה מוגדר ומסודר, שכולל עמידה בלוחות זמנים ותיאום ציפיות מלא בכתב. התוצאה? אתרים מדהימים שפשוט עובדים כמו שצריך. עם המון נסיון והבנה שיווקית, הצלחות ולקוחות מרוצים – הנתונים מדברים בעד עצמם… חשוב להבין שבאתר מעולה יש הרבה מתחת לפני השטח. אתר שהוא מושלם עונה על כל הפונקציות המקצועיות שלו, אז:

  • שאלו את עצמכם האם יש לי אתר שבנוי ומעוצב אידיאלית מבחינת חווית משתמש (UX)? האם האתר של העסק שלי מעניק ללקוח את המידע לו הוא זקוק, ומעביר את הסמכות המקצועית שלי, ובונה אמון של הלקוח בי? האם האתר שלי בנוי באופן האידיאלי מבחינת תקשורת עם מנועי חיפוש, באופן שיקפיץ אותו גבוה למעלה?

 

קידום אתרים לרופאים -מקצועי, שקוף, ואמין

קידום אתרים שיווק לרופאים

קידום אתרים אורגני אצלנו ב- siteIT הוא בראש ובראשונה קידום אתרים שקוף, ישר ואתי. פעילות קידום אתר שאינה מקצועית, בין אם מתוך ניסיון להתחכם עם מנועי החיפוש על ידי שיטות שיווק אגרסיביות, ובין אם מחוסר ידע וניסיון, עלולים לעשות נזק חמור לאתר ולסיכוייו להיכלל באינדקס של גוגל או להיות מדורג במקום גבוה בתוצאות החיפוש.

  • שאלו את עצמכם – האם האתר שלי בעמוד הראשון בגוגל כשמחפשים את השירותים שאני יודע לתת? האם האתר שלי מגיע ללקוחות הפוטנציאלים שלי לפני האתרים של המתחרים? אם לא- אנחנו כאן! עשינו את זה כבר למאות עסקים ואנחנו בטוחים ביכולתינו לעשות את אותו הדבר גם לעסק שלך.

 

שיווק לרופאים- רק על ידי חיבור בין ערוצים!

םרסום באינטרנט שיווק דיגיטלי לרופאים

ה"אינטרנט" הוא עולם רחב יותר מרק גוגל ואתר, והלקוחות הפוטנציאלים שלך נמצאים גם בפייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, אתרי תוכן שונים, ועוד. שיווק באינטרנט בעידן שלנו כולל לכל הפחות 3-4 ערוצי פעילות. היתרון שלנו בסייט איט הוא ביכולת לעבוד בתוך החברה על מספר ערוצים בו זמנית כאשר הצוות שלנו לוקח בחשבון בכל זמן את המטרות העסקיות של קמפיין המאקרו שמרכז את כל הערוצים. אנחנו מודדים פעילות של כל ערוץ, ומגיבים בהתאם לכל התפתחות או שינוי בשוק שסובב את השירותים\המוצרים של העסק שלך, דואגים לכך שמינימום כסף יתבזבז ומקסימום תקציב יושקע בערוצים הנכונים שמצדיקים את עצמם.

  • שאלו את עצמכם – האם השיווק שלי פועל ב3-4 ערוצי פעילות שיווקיים שונים? האם מתבצעים מדידה ומעקב איכותיים אחר הפעילות שלי? האם העסק שלי משלם את המחיר הנמוך ביותר שאפשר עבור כל ליד? או במילים אחרות: האם תקציב השיווק שלי מנוצל בצורה הטובה ביותר?

 

פרסום ממומן ב – Google Adwords וברשתות חברתיות (כולל רימרקטינג)

פרסום ממומן באינטרנט שיווק דיגיטלי לרופאים

שיווק אינטרנטי ממוקד, גמיש, ומתוזמן, בתנאי שהוא מבוצע נכון, ינגיש את העסק שלך לקהל המדויק ביותר, בעלות המשתלמת ביותר. אנו מעמידים לרשותכם שנים של ניסיון בתחום הפרסום בגוגל, בפייסבוק, באינסטגרם, ביוטיוב, ובלינקדאין. בשיטת העבודה שלנו אנחנו מחלקים את הפרוייקט לשלושה שלבים:

  1. אסטרטגיה (תכנון טרום פרסום) – הגדרת מטרות, מיפוי כלל הצעדים שיש לנקוט, מחקר מתחרים, לקוחות, ותכניות פעולה. בנוסף לבחירת הערוצים (גוגל, פייסבוק, אינסטגרם…)
  2. פיתוח (ניסוח ויישום קמפיין המודעות) – ניסוח מספר קבוצות של מודעות לכל קמפיין, כולל הזנת מילות מפתח, הגדרת התקציב ותדירות הופעת כל מודעה.
  3. מעקב ומדידה – לאחר פרסום המודעות, עושים שימוש בכלים מתקדמים על מנת לעקוב אחר פעילות ותוצאות המודעות, לומדים תוך כדי תנועה ומבצעים שינויים והתאמות במידת הצורך, ובמקביל עוקבים אחר הפעילות באתר שלך, על מנת לוודא שהמודעות והאתר מביאים את התוצאות הרצויות.
  • שאלו את עצמכם – האם העסק שלי מפורסם במידה מספקת באותם מנועי חיפוש ואתרים בהם נמצאים הלקוחות הפוטנציאלים שלי? האם ניגשתי לתהליך המודעות באופן מקצועי, מדוד, ובתהליך מדידה, שיפור וייעול מתמד?

אז שאלת את עצמך, וכעת הבנת שהשיווק שלך צריך דחיפה מקצועית? זה הזמן ליצור קשר!

 

רופאות ורופאים כתבו עלינו…

ד"ר דב קליין, מנתח פלסטי מומחה ובעלים – המרכז הרפואי ד"ר קליין

"במילה אחת – מקצוענים.

בכמה מילים נוספות: כבר למעלה מ-8 שנים עושים עבור המרכז הרפואי שלנו עבודת קודש של SEO וקידום אתרים ואנחנו – מאושרים!"

קראו על הפרוייקט של ד"ר דב קליין

שונית אלבז, מנהלת שיווק – המרכז הבינלאומי לעיצוב הגוף והפנים טלי פרידמן

"לא בקלות מגיעים למקום טוב במנוע החיפוש ומזרימים תנועת גולשים לאתר! אנחנו עם צוות siteit שמעניק ליווי צמוד, ראיה מרחבית, והגדלת ראש שלא מובנת מאליה לאורך שנים של עבודה משותפת שקופה, מקצועית, וכנה. בדרך שודרגו האתרים והטראפיק שבעזרת הקידום האורגני הרקיע לשחקים חדשים שמפתיעים כל חודש מחדש..

כולנו יודעים כמה קשה למצוא ספקים טובים הגונים ומקצועיים!

אז תודה עד כה והמשך דרך משגשגת לכולנו!"

קראו על הפרוייקט של ד"ר טלי פרידמן

פרופ' סיגל טל, נוירורדיולוגית בכירה

"אני שמחה מאד לעבוד עם החברים בסייטאיט, ינאי ודני עושים עבודה מצוינת, אני מרגישה שהם דוחפים קדימה ונותנים על בסיס קבוע רעיונות שבפועל משפיעים ומקדמים אותנו. אני חושבת שהשירות מצוין, אמין ואיכותי."

קראו על הפרוייקט של פרופ' סיגל טל

ד"ר אריק זרצקי, מנתח פלסטי בכיר, מומחה לכירורגיה פלסטית

"ממליץ מאד על דני והצוות של siteit – אני עובד איתם כבר מספר שנים בקידום אורגני במנועי חיפוש ומרוצה מאד. זה כבר האתר השני או השלישי שלי שהחבר'ה מקדמים והם היו שותפים גם בהקמת האתרים החדשים, בהקפדה על שימור קישורים ומיקומים במנועי חיפוש. יש בחברה גם הקשבה לצרכים של העסק שלי עם כל הרגישות של עולם הרפואה, הבנה של השוק ושל המתחרים ונכונות להקשיב לצרכי הייחודיים ביחד עם נכונות להציע, להמליץ ולחדש."

פרופ' רפי קרסו, קרסו מדיקל סנטר

"לא חסכתם זמן ומשאבים כדי להוציא אתר באיכות הגבוהה ביותר שציפינו לה, אתר מעולה שמתקדם יפה מאד בגוגל כפי שגם כן הבטחתם.

אני מקבל משובים מלקוחות על הנוחות והקלות של גלישה באתר, ממשק המשתמש המיוחד וכמובן על העיצוב הגרפי העכשווי והמרשים. תודה לכם מקרב לב.

האתר משקף בדיוק את מה שרצינו להעביר והוא מייצג את המרכז הרפואי שלנו בצורה מושלמת."

פרופ' חן הופמן, נאורודיאולוג מומחה

"כבר כמה שנים אנחנו עובדים יחד. המקצועיות יחד עם היחס האישי והמענה המהיר לכל פניה הופכים את העבודה עם דני שקד וחבריו לעבודה למועילה. הקידום עובד, הפניות לאתר עלו. אנחנו מרוצים מאד!"

והם לא היחידים! אנחנו גאים ברמת שביעות רצון גבוהה של הלקוחות שלנו במגוון רחב של תחומים!

אם תחפשו אותנו בגוגל – זה מה שתראו:

Reviews Google Sight It Internet Marketing

אז מה איתך? כאן יוצרים קשר!

 

עדיין איתנו? מוזמנים לקרוא עוד על קידום אתרים:

 

קידום אתרים אורגני (SEO) לרופאים

 

בשנים האחרונות, חל שינוי ורבים מהמטופלים פונים לגוגל לחפש רופא. כתוצאה בלתי נמנעת מכך, ובשל התחרות ההולכת וגוברת, רופאים שונים החלו לשווק את עצמם בדיגיטל בכלל ובגוגל בפרט. מה זה אומר? שהיום, לכל רופא שמכבד את עצמו, יש אתר שכולל את הרקע הרפואי, את סיפורי ההצלחה, חוות דעת ותמונות לפני-אחרי של מטופלים. אז איך בעצם תוכלו לבדל את עצמכם בין עשרות אם לא מאות הרופאים שמופיעים במנועי החיפוש בתחום שלכם? באמצעות קידום אורגני ממוקד תוך מעקב ושיפורים הביצועים יחד עם תוכן איכותי ומקורי.

קידום אתרים לרופאים

 

קידום אתרים לרופאים הוא למעשה סדרה של פעולות ושיפורים שמבצעים באתר על מנת להתאימו באופן אופטימלי למאפיינים שנבחנים ע"י האלגוריתם של גוגל. זה יאפשר ליוזרים המחפשים מיל מסוימות שעשויות להיות רלוונטיות אליכם לראות את האתר שלכם בין תוצאות החיפוש. ככל שההתאמה של האתר שלכם לאלגוריתם של גוגל תהיה טובה יותר וככל שהוא יימצא במילות מפתח רלוונטיות, כך המיקום שלכם בתוצאות החיפוש יהיה גבוה יותר וכמות המבקרים באתר תגדל כמו גם כמות הפניות למרפאה. זאת לעומת קידום ממומן, שבו עלייך לשלם כסף על כל קליק או ליד.

איך קידום אתרים עובד?

 

כאשר אדם מסוים מחפש נושא כמו "רופא שיניים" למשל, גוגל מציע לו את כל האתרים הקשורים במדרג מסוים. חיפושים מסוג זה, הם כלליים מדי ומביאים אלפי תוצאות; מה שמקטין את הסיכויים שלכם להופיע בעמוד הראשון או השני של התוצאות במנוע החיפוש. לעומת זאת, אם האתר שלכם יופיע בחיפוש מילים יותר ממוקדות ונישתיות כגון "רופא שיניים בתל אביב" או "רופא שיניים המתמחה בחניכיים", האפשרות שתופיעו במיקום גבוה יותר ותקבלו לידים איכותיים יותר תגבר, מכיוון שאתם תגיעו לאנשים שמחפשים בדיוק את מה שיש לכם להציע.

כדי להגיע לראש רשימת תוצאות החיפוש, על האתר לעמוד במספר פרמטרים. בין היתר: מהירות, אבטחה, ידידותי למובייל, תוכן איכותי ועוד. המילים והביטויים בתגיות באתר, למשל, נותנים רמזים לגבי מהות התוכן ורלוונטיות החיפוש. בהתאם לזה, נקבע ה"מוניטין" של האתר, עד כמה הוא סמכותי, מקצועי ואמין, ואתרים בעלי סמכות גבוהה יותר מדורגים טוב יותר בגוגל. חלק מהפרמטרים נמצאים אף מחוץ לאתר, כמו קישורים מאתרים חיצוניים.

 

אילו התאמות יש לבצע באתר כדי להופיע במיקומים הראשונים בגוגל?

 

  1. יצירת תוכן איכותי שעבר אופטיזימציה לקידום אתרים רפואי – גוגל מצפה שאתרים רפואיים יכילו תכנים עדכניים עם מידע רב ומאמרים מקצועיים שבהם לפחות 1000-1200 מילים למאמר. מלבד העובדה שהתכנים צריכים לספק לא מעט אינפורמציה, הם גם צריכים להביא ערך אמיתי לקוראים, שהם יוכלו להפיק ממנו תועלת. איך מייצרים תוכן איכותי? כותבים אותו תוך מחשבה על הצורך של אותו אדם – זה שסובל רגע מכאבים, מתופעות לוואי או כל בעיה רפואית אחרת, זה שמובלבל או מפוחד וצריך ייעוץ והכוונה. אל תעגלו פינות כדי לרמות את האלגוריתם של גוגל, אל תוליכו שולל את המשתמשים שמגיעים לאתר שלכם, התמקדו בתוכן שהופך את האתר שלכם לייחודי, בעל ערך, יוצא דופן מבין כל המתחרים.
  2. בחירת מילות מפתח ממוקדות מעולמות הרפואה – שלב זה, הוא בסיס ליצירת התוכן באתר, שבהמשך משפיע על דירוגו בתוצאות החיפוש. תחילה, לכו על מילות המפתח שנגזרות מן המומחיות הרפואית שלכם: אם אתם רופאי שיניים המתמחים בילדים והמרפאה שלכם נמצאת בתל אביב, תוכלו להתמקד במילות חיפוש כמו "רופא שיניים לילדים", "רופא שיניים לילדים בתל אביב" וכו'. היעזרו בכלי החינמי של גוגל על מנת להרחיב את מאגר מילות החיפוש שלכם. לאחר מכן, השתמשו בהן בתכנים שלכם. אם יש לכם את האפשרות לייצר עמוד אחד לכל מילת מפתח זה בכלל יהיה מעולה.רצוי שהאתר שלכם יוצע כאופציה בהרבה מילות חיפוש. עם זאת, היזהרו שלא לדחוס יותר מדי מילות מפתח בבת אחת, אלא שמרו על טקסט זורם וקריא, כדי שלא תספגו סנקציות מגוגל.
  3. סכמת האתר, תגי כותרת ותיאורי מטא – אחד ממאפייני הדירוג בעלי המשקל הרב ביותר הוא תג הכותרת של עמוד, שהוא למעשה תג HTML המשמש כדי להזין את שם דף האינטרנט. הוא אומנם קיים בעמוד אך הוא אינו נראה לעיני הגולשים המבקרים בו. הוא מופיע בדרך כלל בראש הקוד הטכני של העמוד ומטרתו להוות מעין סממן ראשוני עבור הרובוטים הסורקים של מנועי החיפוש באשר לתוכן העמוד. מאפיין קצת פחות קריטי הוא תיאור המטא, משום שלאחרונה תוצאות החיפוש של גוגל החלו ליצור תיאורי מטא בעצמם על בסיס התוכן באתר. למרות זאת, עדיין מומלץ למלא את השדות של שני האלמנטים הללו, תוך שילוב מילות החיפוש הן בתג הכותרת והן בתיאור המטא. כמו כן, כדאי להוסיף לקוד האתר גם את סכמת האתר, סקריפטים העוזרים למונעי החיפוש לקבל עוד מידע אודות העמוד ובהתאם לזה להבין כיצד לסווג עמוד זה. הסכמה לא בהכרח תגרום לאתר שלכם לזנק לראש רשימת תוצאות החיפוש, אבל היא כן תסייע לגוגל להבין במה האתר שלכם עוסק וכך להגדיל את האפשרות שיופיע בתוצאות החיפוש.
  4. אופטימיזציה לתמונות וסרטונים באתר – משך טעינה ארוך של קבצי מדיה, מעלה את שיעור הנטישה באתר. חווית המשתמש נהרסת בצורה כמעט מוחלטת וגולשים מאבדים סבלנות מהר מאוד. לכן, חשוב לבצע אופטימיזציה של סרטונים ותמונות באתר, שהמימדים של הסרטון/תמונה לא יעלו על אלה שניתן להציג על גבי המסך, שכן במקרה כזה הקובץ פשוט כבד מדי שלא לצורך וניתן להקטין את משקלו.
  5. בניית סמכות באתרים חיצוניים – הסמכות באתרים אחרים, היא אחד מהדברים המשפיעים ביותר על דירוגו של אתר בגוגל. הכוונה היא בעצם לקישורים אתרים חיצוניים המובילים לאתר שלכם. חשוב שהקישורים יהיו איכותיים, כלומר מאתרים של רופאים אחרים, אתרים של קופות חולים, מוסדות רפואיים אחרים, אינדקסים רפואיים, בלוגים וכו'.

 

תוך כמה זמן רואים תוצאות בקידום אתרים לרופאים?

 

זהו תהליך המצריך אורך רוח ולוקח מספר חודשים. ככל שאתם מקדמים יותר מילות חיפוש וככל שהתחרותיות גדולה יותר, כך תקופת הקידום עד לקבלת תוצאות רצויות תהיה ארוכה יותר ולעיתים יכולה להגיע לחצי שנה עד שנה. במידה ואתם מקדמים מילות מפתח עם רמת תחרותיות נמוכה, תוכלו להגיע למיקומים הראשונים תוך פחות מ-3 חודשים. קל יותר להבין את לוחות הזמנים של הקידום לאחר מחקר מילות המפתח. ברוב המקרים, אחרי חצי שנה כבר ניתן לראות התקדמות בחלק מהביטויים בתוך שנה ניתן לראות שינוי משמעותי שבא לידי ביטוי גם בתנועה לאתר וגם בלידים; זאת בתנאי שמבצעים קידום אתרים לרופאים בצורה קפדנית ומקיפה.

לסיכום, במידה ואתם מעוניינים להגדיל את מאגר המטופלים שלכם, אתם חייבים להשקיע באתר שלכם ובקידום אורגני, במיוחד לאור התחרות הגוברת בעולמות הרפואה. חשוב שתהיה אסטרטגיה מסודרת ויציבה לקידום האורגני ותוכן איכותי בעל ערך. כחלק מהאסטרטגיה, יש למפות את כל הבעיות הקיימות אשר דורשות התייחסות או טיפול, כמו גם חקר מתחרים וזיהוי הזדמנויות. קידום אורגני לאתרים רפואיים הוא תהליך אבל תהליך שמשתלם בטווח הארוך ובסופו של דבר מחזיר את ההשקעה.

במידה ואינכם מסוגלים לעשות זאת בעצמכם משום שהלו"ז שלכם עמוס, בכל זאת אתם רופאים, מומלץ כי תיעזרו בשירותיהם של אנשי מקצוע שמתמחים בתחום.

צרו קשר


    Scroll to top caret
    ×

    שיחת ווטסאפ