אתר בעל אותו קו עיצובי של האתר הרגיל שלך
מעוצב בהתאמה למסך קטן, כולל כפתור לביצוע התקשרות לעסק (Click to Call), כפתור קישור לתכנת ניווט (Click to Map), טופס יצירת קשר מותאם לסמרטפון, גישת סמס (Click to SMS) אפשרות לפרסם מבצעים, ועוד.
נתון זה אומר שאם האתר שאם האתר שלך אינו מותאם לסלולר אתה מפסיד כ – 40% מהלקוחות הפוטנציאלים שלך! אין ספק כי הסמרטפונים שינו את התנהגותם של צרכנים, שינו את הרגלי הרכישה שלהם ועזרו למפרסמים להתחבר עם לקוחותיהם. האם האתר שלך ידידותי למכשירי סמרטפון? אם לא, או אם אתה לא בטוח, או אם אתה לא מבין למה בניית אתר סלולרי זה חשוב – המשך לקרוא.
רק בגלל שאתה יכול לראות את האתר שלך בסמארטפון שלך, לא אומר שהוא ידידותי לסלולר.
מעוצב בהתאמה למסך קטן, כולל כפתור לביצוע התקשרות לעסק (Click to Call), כפתור קישור לתכנת ניווט (Click to Map), טופס יצירת קשר מותאם לסמרטפון, גישת סמס (Click to SMS) אפשרות לפרסם מבצעים, ועוד.
הכולל תיאום ציפיות מלא, ולוחות זמנים קצרים.
כמו תמיד:)
כזה שמתחשב בצרכיהם של לקוחותיך משתמשי הסלולר, ומספק להם חווית גלישה נוחה ונעימה.
ולהפוך אותם ללקוחות.
פשוט ומהיר לניווט, לחיפוש, לרכישה במידת הצורך וכמובן ליצירת קשר.
כך שלא תצטרך לעדכן כל אתר בנפרד ולא יהיה לך תוכן כפול בגוגל.
בכל תחום בו אנו עוסקים אנו טורחים ללמוד אותו לעומק. גם בתחום השיווק בסלולר, התאמת ובניית אתרים סלולרים, התמקצענו וצברנו ניסיון רב בשנים האחרונות.
נאסוף את התוכן המרכזי מהאתר הקיים שלך. נארגן אותו מחדש על מנת להתאימו למסך קטן, וניצור עבורך אתר ייחודי וידידותי לסלולר (במקביל לאתר הקיים), כולל תפריט קל לניווט.
לחילופין נתאים את האתר הקיים שלך לסלולר, במידת האפשר, על אתר רספונסיבי כבר שמעתם?
הנתונים לקוחים ממחקר שערך גוגל אודות הרגלי השימוש של 1000 ישראלים המשתמשים בסמרטפון על מנת לגלוש באינטרנט. המחקר התבצע בתחילת 2013 באמצעות חברת Ipsos MediaCT.