החברים בקרן ראשונים פנו אלינו בסמוך לתאריך הקמת הקרן, הם רצו לבנות אתר ולמקסם את החשיפה בחדירה לשוק קרנות השקעות הנדל"ן בארץ בפרק זמן מינימלי של 9 חודשים.
בשוק היו קיימות כבר מספר קרנות מפורסמות ולכן התחרות הייתה לא פשוטה בנקודת ההתחלה.
בנוסף, רצו מקימי הקרן להרים אתר שישדר את יתרונות הקרן, סולידיות, מקצוענות וניסיון, אתר שמבחינה פונקציונלית יהיה נקודת חיבור בין משקיעים ליזמים בעולם השקעות הנדל"ן בישראל ובצפון אמריקה.
הכרנו את הלקוח, את הסביבה בה הוא פועל ואת הייחוד שלו, ודאגנו להביא את כל מה שלמדנו אל האתר שלו, על פי פילוסופיית בניית האתרים שלנו. כבר בשלב הבנייה, דאגנו לבנות אתר שיהיה ידידותי אל גוגל ואל יתר מנועי החיפוש, על ידי הזנת תוכן נכונה בכל הקשור להעלאת תמונות וקבצי מדיה, בניית עמודים באופן שיקל על מנועי החיפוש לזהות לעומק את התוכן שלהם, ועוד כמה כלים שרכשנו עם השנים. בשלב השני המשכנו אל עבודת הקידום, את התוצאות תוכלו לקרוא פה למטה בהמשך העמוד!
(אגב, אנחנו לא שומרים סודות לעצמנו, על הכל עבודת קידום האתרים שלנו אפשר לקרוא במדריך המלא לקידום אתרים בגוגל שיצרנו!)
פחות משנה לאחר הקמתה, הקרן החזיקה ביותר מ – 70 מילות קישור בעמוד הראשון בגוגל, כשביטויי המפתח החשובים ביותר בראש העמוד הראשון: "קרן השקעות נדל"ן", "קרן נדל"ן", "השקעות נדל"ן", ועוד. בכך, הקרן עקפה את המתחרה הראשי שהיה בראש העמוד הראשון במשך שנתיים שקדמו להקמתה ולתחילת הפרויקט המשותף שלנו.
בסופו של תהליך, האינטרנט היה הערוץ הראשי למשיכת לקוחות באופן שוטף.