"חברים" הוא מועדון הטבות מבית ההסתדרות שמשנה את פני התרבות בישראל. המועדון מנגיש תרבות לפריפריה ומשתמש בנכסים וביכולות של ההסתדרות כדי לעשות את זה בצורה מעולה. "חברים" מביאים את האמנים מהשורה הראשונה בארץ להופעות בכל רחבי המפה, מעידן רייכל, שמעון בוסקילה, גידי גוב, ירמי קפלן, אליעד נחום, חווה אלברשטיין, רמי קליינשטיין ועוד רבים וגדולים בתחום המוסיקה, ועד להצגות ילדים, מופעי סטנד אפ, מחזות זמר והצגות תיאטרון, ועוד…
פגשנו את "חברים" ממש בצעד הראשון שלהם, עוד לפני שהיה למועדון לוגו או מיתוג, והם בחרו אותנו להיות שותפים לדרך כבר מתחילתה. נדרשנו להיות שם, ליעץ וללוות כל צעד באופרציה – מאפיון האתר, עיצוב האתר ובניית האתר, ועד הכרטוס (עזרנו לבחור את חברת הכרטיסים). מכאן, שהאתגר המרכזי היה לקחת מותג עוד לפני הקמתו, ובעבודה מול מנכ"ל המועדון יוסי וולף, לבנות מותג שימכור מהיום הראשון באוויר.
אתגר נוסף היה ברמה הטכנית- לבנות אתר אינטרנט שביצועיו יאפשרו לכמות גדולה של גולשים לפעול בו ולבצע בו פעילות מסחרית בו זמנית (ספויילר – כבר ביום הראשון של האתר באוויר גלשו בו לא פחות מ 800,000 גולשים!)
לשמחתנו, "חברים" מצאו אותנו מנוסים בסוג כזה של אופרציות בתחום התרבות והמופעים, וחיבור האונליין והאוף ליין עבור מאות אלפי צופים (עבור יוזמות תרבות של "מפעל הפיס" פיתחנו ובנינו אתרים במשך 5 שנים, כמו גם עבור "מרכז הבמה"). עבדנו רבות על מחקר, ובנינו את הקו העיצובי של המותג וכן של האתר.
והתוצאה הטובה ביותר, ההמלצה של יוסי וולף, מנכ"ל הרשת:
"למצוא ספק שמשלב בתוכו גם רמה מקצועית מאוד גבוהה וגם שירות איכותי וצמוד זו משימה לא פשוטה.
לשמחתנו המזל האיר לנו פנים וזכינו לעבוד עם צוות שחקני נשמה שמלווים אותנו במסירות ואכפתיות מיום ההקמה של האתר בכל שאלה, בקשה ובעיה.
אין לנו ספק שכל חברה שתבחר בכם תהנה מאותה רמת מקצוענות ושירות שאנו זכינו בה."