יופי! הגעת לאחד המקומות הטובים ביותר לבניית האתר שלך באינטרנט. אנחנו בונים אתרים מדהימים שפשוט עובדים כמו שצריך. עם המון נסיון והבנה שיווקית, הצלחות ולקוחות מרוצים הנתונים מדברים בעד עצמם…
האינטרנט הוא סביבה דינאמית מאד שמשתנה ומתפתחת כל הזמן. אנו דואגים להיות עם היד על הדופק בכל הנוגע להתפתחויות, מגמות, חוקים וכלי פיתוח חדשים על מנת שנוכל תמיד לספק ללקוחותינו את הדבר החם הבא. אנו בונים אתרים הבנויים ומעוצבים לשרת את לקוחותינו לטווח רחוק.
הגישה האישית שלנו לשירות לקוחות בשילוב עם הניסיון המקצועי שלנו, יוצרים יחסים ארוכי טווח המבוססים, בין היתר, על אמון. השורה התחתונה היא השאיפה שלנו לעזור ללקוחותינו להשיג את מטרותיהם העסקיות. רוב הלקוחות החדשים שלנו מגיעים מהמלצות, וזה בגלל שאנחנו אוהבים לקוחות מרוצים (והם ♥ אותנו). אנחנו מקפידים על תהליך עבודה מוגדר ומסודר, שכולל עמידה בלוחות זמנים ותיאום ציפיות מלא בכתב, כך שבכל רגע תדעו למה לצפות, מה בדיוק מגיע לך ומה השלב הבא. ו… עשינו את זה כבר מאות פעמים!
הרבה נאמר ונכתב על תהליך בניית אתר אינטרנט טוב. אולי הרבה מידי. מניסיוננו, המפתח לאתר מצליח הוא תכנון חכם, חשיבה נכונה ושותף מקצועי (זה אנחנו!). כשאנחנו מדברים על תכנון וחשיבה אנו מתכוונים למספר שאלות מפתח:
מה מטרת האתר?
או במילים אחרות – מה אתה רוצה שהמבקרים שלך יעשו? לכל אתר יש ייעוד אחר וחשוב שהוא יהיה מאד מוגדר וברור לפני שמתחילים לתכנן אותו. האם אתה רוצה שהמבקרים שלך ירשמו לרשימת תפוצה, יתקשרו אליך לקבל עוד מידע או לקבוע פגישה, ירכשו מוצר באתר? אתר מצליח מכוון את המבקרים במהירות ובקלות לפעולה הרצויה. אם אתה מוכר מוצר או שירות, הסבר בצורה ברורה למה הוא מוצלח, ומה ואיך הם ירוויחו מרכישתו.
טיפ: תהיה ברור ותמציתי. אל תגרום לבקרים שלך לתהות, לחפש, לחשוב ולהתבלבל.
למי מיועד האתר?
מי קהל היעד שלו, האם יש יותר מקהל יעד אחד, למשל צרכנים, ספקים, ושותפים אסטרטגיים? או רופאים מצד אחד ומטופלים מצד שני. אם כן, מיהו קהל היעד הראשי, ואיך נכון לפנות לכל אחד מקהלי היעד האחרים?
על האתר לקבל את פניו של כל מבקר ולעזור לו למצוא את מה שהוא מחפש במהירות ובקלות. תוך שניות על המבקר לדעת מה עליו לעשות עכשיו; האם עליו להירשם, האם עליו להקליק כדי לקבל עוד פרטים, וכד'. מצד שני, אם תנסה לרצות את כל העולם ואישתו, אתה עלול לייצר אתר קשה לניווט, מבולבל ורועש לעיניים. רצוי להתמקד בכמה אלמנטים מרכזיים שיכוונו לרוב המבקרים שלך.
טיפ: מסרים קצרים וברורים עושים את העבודה. הכר את קהל היעד שלך: השתדל לענות על שאלות המבקרים לפני שהם שואלים אותם. שאלות כגון: האם אני במקום הנכון? איך אני יודע שהמוצר או השירות שלך טוב? איך אני יוצר קשר, האם המוצר שלך יקר מידי עבורי? וכד'
המציאות מראה כי רוב המבקרים באתר שלך לא יהפכו ללקוחות, לפחות לא בביקור הראשון. למעשה יחס ההמרה הממוצע באינטרנט הוא 1 ל 100. כלומר על כל מאה מבקרים רק אחד ירשם, יתקשר או ירכוש מוצר באתר. אבל זה רק אומר שכדאי להשקיע במבקרים גם לטווח הרחוק, ולתת להם מספר אופציות לשמירה על קשר. השאלה שצריכה להישאל היא – איך תוכל לשמור את העסק/מוצר שלך בתודעה של המבקרים שלך? החדשות הטובות הן שיש הרבה אפשרויות שניתן להציע, וכל לקוח יכול לבחור את הדרך המתאימה לו: פייסבוק, RSS FEED, לינקדין, הרשמה לניוזלטר, ועוד. בניית אתרים אצלנו מלווה באפשרויות רבות לשמירה על קשר עם לקוחות פוטנציאליים.
טיפ: כדאי להשקיע מחשבה אודות דרכים להחזיר מבקרים לאתר. דרך אחת היא העברת המסר שהאתר מעודכן ומתעדכן באופן קבוע ושהוא מלא במידע מעניין. חשוב כמובן לתכנן כיצד להציג מידע זה מבלי לגרום לתחושת עומס יתר. אם קהל היעד שלך צעיר יחסית, השתמש בצורה נבונה ומקצועית במספר ערוצי שיווק, כמו רשתות חברתיות.