כל עמוד באתרכם זקוק לתוכן. התוכן נועד להעניק ערך ללקוחות שלכם, לקדם את המטרות העסקיות שלכם, ולהניע את הגולש לעבר הפעולה העסקית ולהגדלת יחס ההמרה. עם זאת, לתוכן גם תפקיד חשוב ב"מאחורי הקלעים" של האינטרנט, כשהוא "מדבר" עם אלגוריתמים שונים של מנועי החיפוש, ועוזר ללקוחות הפוטנציאלים שלכם להגיע אליכם! מובן שהתוכן שמרכיב עמודים שונים באתר אינטרנט מסוים יכול להיות שונה מאד אחד מהשני. מנועי החיפוש והגולשים באתרכם מחפשים תוכן טוב שימלא את הצרכים שלהם באופן הטוב ביותר.
התוכן הוא המלך!
אך הוא לא נולד כמלך, עליכם מוטלת מלאכת המלכתו, איך הופכים את התוכן למלך. תוכן טוב הוא תוכן שכתוב עבור הגולשים שלכם אך בו בזמן לוקח בחשבון את צרכי מנועי החיפוש. לצורך ביצוע נכון של כלל זה דרוש איזון רב וניסיון בכתיבה לאינטרנט. האיזון הוא בין האופן בו יהנה הגולש מן התוכן, ובין האופן בו "יתרגם" האלגוריתם של מנוע החיפוש את התוכן, ויסווג אותו.
בשל המורכבות והאחריות, לרוב מעדיפים לשכור את שירותיו של כותב תוכן או קופירייטר מקצועי שמבין בתחום. איש מקצוע יודע בדיוק כיצד לכתוב תוכן שקהל היעד יעריך כתוכן חשוב ורלוונטי אך בו בזמן גם להשתמש במילות המפתח שמצאנו בשלב מחקר מילות המפתח על מנת להפוך את התוכן לראוי גם בעיני מנועי החיפוש. אבל תמיד אפשר לנסות בעצמכם, ולבדוק את תגובת הגולשים, כמו גם את תגובת מנועי החיפוש 🙂
מהו תוכן טוב
- תוכן שעונה על שאלות שהגולשים שלכם שואלים
- תוכן "שמדבר" אל קהל היעד שלכם
- תוכן שפותר בעיות
- תוכן שמספק מידע
- תוכן ששזור באופן טבעי בתוך מבנה האתר שלכם
- תוכן מקורי
- תוכן מקצועי
מהו תוכן רע
- תוכן שכתוב רק בשביל מנועי החיפוש.
- תוכן לא טבעי.
- תוכן עמוס במילות מפתח.
- תוכן מזויף.
אל תזייפו תוכן, אל תעתיקו תוכן מאתרים אחרים, תדאגו לשמור את התוכן באתרכם כמה שיותר איכותי, מקורי ורלוונטי לאתר שלכם.
אז מה עושים עם התוכן שכבר באתר שלכם, מתקנים אותו, גוגל אוהב שמעדכנים עמודים ישנים באתר, משפצים אותם והופכים אותם ליותר עדכניים.
לגבי תוכן חדש שתוסיפו לאתר, תדאגו לעקוב אחר הכללים הפשוטים שהבאנו במאמר זה, תהליך כתיבת תוכן איכותי הוא פשוט אך הרבה בעלי אתרים פשוט לא מיחסים לתוכן איכותי חשיבות מספיק גבוהה, כעת, כשאתם חמושים בידע החשוב הזה, נצלו זאת על מנת להבליט את האתר שלכם ואת מה שהוא מציע.
בהצלחה!